اجاق گاز یکی از اصلی ترین وسایل پخت و پز به شمار آمده که امروزه توسط مراکز ساخت این محصول، در مدل های متفاوتی طراحی شده و عرضه گشته است. در واقع محدودیت مدل اجاق گاز شعله ای به کنار رفته و حالا تنوع و تکنولوژی جای آن را پر کرده است. اما یکی از اجاق گازهای تکی که قابل استفاده حتی در محیط باز هم خواهد بود، اجاق گاز پلوپز فشارقوی کپسولی و اجاق گاز کن است که دارای عملکردی عالی و بی نقص بوده و امروزه در آشپزخانه های صنعتی به کار می آید.

مرکز ساخت اجاق گاز پلوپز فشارقوی کپسولی

نحوه استفاده از اجاق گاز هاي کپسول دار

نحوه استفاده از اجاق گاز هاي کپسول دار اجاق گاز و اجاق گاز پادیسان نقش مهمی را در فرآیند پخت و پز و آماده سازی غذا داشته و بدون آن، تقریباً هیچ غذایی به جز غذاهای سرد را نمی توان مهیا کرد.
در واقع یکی از مهم‌ترین اجزای هر آشپزخانه، اجاق است که کار آشپزان را راحت کرده و با یک یا چند شعله، غذاهای متنوعی را می توان روی آن پخت، سرخ کرد و آماده نمود.

اما یکی از اجاق گازهای تک شعله که از آن می توان با عناوین مختلفی همچون اجاق گاز مسافرتی، اجاق گاز فضای باز، اجاق گاز صنعتی و … نام برد، اجاق کپسول دار است.
در مورد نحوه استفاده این اجاق اگر بخواهیم بگوییم، باید عنوان داشت که از کارکرد بسیار آسانی نسبت به سایر اجاق ها برخوردار بوده و نیاز به نصب آن به گاز شهری و مراحل پیچیده نیست.
بلکه تنها با به همراه داشتن یک عدد کپسول شهری و قرار دادن آن در محفظه‌ی تعبیه شده و متصل به کنار اجاق و بعد از آن چرخاندن دکمه گرد زیر آن از حالت off به حالت on می توان از این اجاق کاربردی استفاده کرد و نهایت لذت از یک آشپزی آسان و بی دردسر با آن را کسب نمود.

اطلاع از قیمت روز انواع اجاق گاز

اطلاع از قیمت روز انواع اجاق گاز علاوه بر اجاق گاز کپسول دار که نسل جدید اجاق معرفی شده و قابل استفاده در محل کار، پیک نیک، مسافرت و یا هر جای دیگری بوده و از قابلیت حمل و نقل راحت نیز برخوردار می باشد، برای خرید اجاق گاز می توانید از انواع دیگر این محصول نیز بهره مند شده و آنها را به عنوان گزینه‌ی انتخابی در نظر داشته باشید:

  1. اجاق گاز ایستاده: این اجاق ها تقریباً قدیمی تر بوده و مجهز به فر می باشند و تعداد شعله های چهار تایی  یا پنج تایی در آنها تعبیه شده و از فشار شعله خوبی برای پخت و پز سریع انواع غذا بهره برده اند.
  2. اجاق گاز برقی: از جدیدترین اجاق ها به شمار آمده که دارای صفحه لمسی برای کارکردهای لازم بوده و به جای استفاده از انرژی گاز، با انرژی برق کار کرده و از نقاط قوت آنها، یکی ایمنی بالا و دیگری ظاهر زیبا و مدرن است.
  3. اجاق گاز رومیزی: این اجاق ها از تعداد شعله های محدود برخوردار بوده و بیشتر برای استفاده در محیط های عمومی مثل محل کار طراحی شده اند و نقطه عطف این محصول، عدم اشغال فضایی خاص می باشد.
  4. اجاق گاز توکار: این اجاق ها به صورت توکار و معمولاً داخل کابینت نصب شده و جلوه متفاوتی را به آشپزخانه ها می بخشند، کیفیت، کارایی و زیبایی سه شاخصه برجسته این محصول به شمار می آیند.

لازم به ذکر است است که شما عزیزان می توانید از بین گزینه های نامبرده، اگر تمایل داشتید، انتخاب های لازم را انجام دهید، اما اگر خواستار اطلاع از قیمت روز اجاق گازهای مورد نظر هستید که باید از کارشناسان فروش این محصولات سوال فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *