یکی از وسایل مهم و کاربردی در هر آشپزخانه ای اجاق گاز می باشد.به علت استفاده روزانه و مکرر از این وسیله باید در انتخاب نوع آن بیشتر دقت نمود.امروزه به علت کمبود جا در فضای آشپزخانه هر خانه ای اجاق گاز رومیزی و اجاق گاز کن بیشتر می بینیم.این محصول از مواد مختلفی ساخته می شود و ممکن است اجاق گاز استیل،شیشه یا ترکیبی از هر دو باشد.با ما همراه باشید.
مرکز تولید اجاق گاز استیل درجه یک

موارد استفاده از اجاق گاز استیل

موارد استفاده از اجاق گاز استیل گفتیم که اجاق گاز و اجاق گاز پادیسان ممکن است استیل یا شیشه ای باشد.در ادامه لازم است در رابطه با ویژگی های هر یک سخن گوییم.

اجاق گاز رومیزی شیشه ای:این نوع از اجاق گاز ها بسیار زیبا هستند.این تصور که شیشه آن بر اثر حرارت بالا یا وزن زیاد می شکند تصوری نادرست است.

اجاق گاز رومیزی استیل:عمر و ماندگاری این نوع از اجاق گاز ها بالا است؛این اجاق از استیل مرغوب و ضد خوردگی و زنگ ساخته می شود البته این کیفیت به شرطی است که هنگام خرید اجاق گاز دقت کافی نمایید.گاز استیل به راحتی و روزانه کثیف نمی شود اما در صورت کثیف شدن تمیز کردن آن سخت و زمان بر خواهد بود.مدل های ساده این نوع از گاز ها امکان خش برداشتنشان زیاد است اما مدل های آجدار ضد خش هستند ولی در عوض سطح خشن تری دارند که پاک کردن روغن و کثیفی ها را سخت می کند و با گذشت زمان چرک مرده و کدر می شوند.

در هر صورت برای خرید اجاق گاز های صفحه ای به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • انتخاب تعداد شعله های گاز بر اساس و تعداد افراد خانواده:یعنی مثلا برای خانواده های کم جمعیت گاز های ۳ و ۴ شعله و برای خانواده های پرجمعیت گاز ۵ و ۶ شعله مناسب است.
  • ایمنی گاز:گاز های مجهز به فندک و ترموکوپل از ایمنی بیشتری برخوردار می باشند.

فروش ویژه انواع اجاق گاز

فروش ویژه انواع اجاق گاز برای خرید اجاق گاز نکات مهمی را باید مد نظر قرار دهید؛

  • مثلا باید به نشان استاندارد،اعتبار برند تجاری و خدمات پس از فروش آن توجه داشته باشید
  • اجاق گاز های برقی به علت گران بودن برق نسبت به گاز خیلی مقرون به صرفه نیستند.
  • به محلی که می خواهید اجاق را در آن قرار دهید دقت نمایید
  • به فاصله بین شعله ها دقت نمایید،یعنی فاصله میان شعله ها باید به گونه ای باشد که به راحتی بتوانید چند قابلمه را روی گاز قرار دهید.

شما باید بتوانید فروشگاه یا تولیدی اجاق گاز معتبر را برای خرید خود انتخاب نمایید به دلیل اینکه اجاق گاز یکی از وسایلی است که شما هر روزه به آن نیاز دارید پس این مسئله مهم است که گازتان به گونه ای باشد که نیاز به تعمیر مکرر نداشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *