اجاق گاز پلوپز تهران و اجاق گاز کن یکی از بهترین نمونه های اجاق گاز است که به دلیل جابجایی راحت، ساختار مستحکم و حرارت بالایی که دارد جهت تهیه حجم بالای غذا مورد استفاده قرار می گیرد و در مدل ها و ابعاد مختلفی وارد بازار می شود، مرکز توزیع کننده آن نیز با تنوعی که در انواع آن ایجاد نموده نیاز تمام مشتریان را پوشش می دهد.

مرکز توزیع اجاق گاز پلوپز تهران

ویژگی های اجاق گاز باکیفیت چیست؟

ویژگی های اجاق گاز باکیفیت چیست؟ اجاق گاز باکیفیت و اجاق گاز پادیسان دارای رویه چدن مستحکم و مقاومی است که در برابر حرارت و شعله مقاومت بالایی دارد و نمی سوزد و بدنه آن از جنس های آهن، گالوانیزه و استیل می باشد، بدنه آن نیز از رنگ الکترو استاتیک برخوردار بوده و یا کوره ای و چکشی می باشد که در برابر حرارت دچار آسیب نخواهد شد.

اجاق گاز پلویی در انواع تک، دو یا سه شعله یوده و دسته های تنظیم حرارت آنها نیز از جنس چدن نسوز می باشد که بدنه مستحکم و با دوام آن تحمل وزن دیگ غذا و خود گاز را دارد، این اجاق به گاز شهری وصل می شود که می توان آن را به گاز مایع نیز تبدیل نمود.

اجاق گاز پلویی در انواع کوره ای و شعله ای است و نمونه هایی که جنس بدنه آن ها از قوطی بوده مقاوم تر می باشد و لذا باکیفیت و گرانتر است، ست کامل این اجاق عرضه می شود که دارای طرح، جنس، مدل و رنگ یکسانی بوده و ابعاد آنها متفاوت و با ظرفیت های مختلفی می باشد که برای تهیه جهیزیه نو عروسان مناسب خواهد بود.

توزیع کنندگان انواع اجاق گاز تهرانی

توزیع کنندگان انواع اجاق گاز تهرانی خرید اجاق گاز به صورت عمده و بدون واسطه در مرکز توزیع کننده آن صورت می گیرد که تنوع مدل و قیمت در محصولات آنها وجود دارد، قیمت روز اجاق گاز نیز بسته به جنس، تعداد شعله کیفیت طراحی و ساخت مختلف می باشد.

  • این اجاق دارای بدنه ضدخش بوده و در برابر رطوبت مقاومت دارد و برخی از مدل ها اجزای آن قابل جدا شدن و شستشو را داشته است.
  • دارای ابعاد استانداردی بوده و در رویه آن لایه ای قرار گرفته تا دیگ با شعله فاصله استاندارد را داشته باشد.
  • همچنین دارای گارانتی بوده و در ساخت آن بهترین مواد اولیه بکار رفته است.
  • به دلیل جابجایی راحت در مکان های مختلف اعم از روباز و روبسته می توان استفاده کرد.
  • از این اجاق به دلیل ظرفیت بالایی که دارد می توان در رستوران ها، هتل ها، آشپزخانه های ارگان های عمومی، کترینگ ها، آشپزخانه های صنعتی، هیئت ها و مساجد، رستوران ها، تالارها، منازل جهت پخت رب و … استفاده نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *