برای پخت غذا می توانید از انواع اجاق گاز سه شعله کوره ای درجه یک استفاده کنید. این اجاق گاز با داشتن سه شعله شما را قادر می سازد شعله را به خوبی تنظیم کنید. قیمت اجاق گاز سه شعله کوره ای و اجاق گاز جواهریان در تولیدی ما بسیار عادلانه می باشد و شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش ما آن را تهیه فرمایید.

قیمت اجاق گاز سه شعله کوره ای درجه یک

مشخصات مهم انواع اجاق گاز سه شعله

مشخصات مهم انواع اجاق گاز سه شعله  اگر شما به تازگی رستورانی خریداری کرده اید یکی از نیاز های اصلی رستوران شما داشتن اجاق گاز سه شعله و اجاق گاز نوژن برای پخت انواع پلو می باشد. این اجاق گازهای عالی و بزرگ مناسب برای پختن انواع غذاها و پلو برای هیئت ها، مساجد، تالارها، رستوران ها و انواع مختلف مکان ها می باشد. این اجاق برای گذاشتن دیگ ۷۰ در ۷۰ مناسب می باشد و جنس بدنه ی آن آهن پروفیل است.

این گاز تحمل دیگی به وزن ۲۰ من را دارد. سه شعله ی آن از جنس چدن می باشد که قابلیت تحمل انواع آب و گرما و سرمای شدید و رطوبت را دارد.

این اجاق قابلیت اتصال و استفاده از گاز شهری را دارند و شما می توانید به راحتی با استفاده از گاز شهری از آن استفاده ببرید. این گاز سه شیر جداگانه دارد که مسیول تنظیم سه شعله ی مختلف آن می باشند و شما می توانید با استفاده از آن ها به راحتی گاز را طوری تنظیم کنید که انواع خورشت ها، برنج ها و ته دیگ عالی ای داشته باشید.

این شیرها رنگ های مختلفی همچون، الکترواستاتیکی و چکشی دارند‌. دستک قطع و وصل آن ها از جنس برنج می باشد و کلیه وسایل و تجهیزات پایه ای آن تحمل وزن یک تن را دارند.

شما با خرید این اجاق گازهای سه شعله ی درجه یک خدمت بزرگی به آشپزخانه ی خود کرده اید چون لازمه ی کار شما همین اجاق ها می باشد تا بتوانید با آن غذاهای بسیار خوشمزه بسازید.

اطلاع از قیمت روز انواع اجاق

اطلاع از قیمت روز انواع اجاق برای اطلاع از قیمت روز انواع اجاق گاز می توانید به سایت ما مراجعه نمایید و با مشاهده ی قیمت ثبت سفارش بزنید.

برای خرید اجاق گاز می توانید به مراکز فروش ما در سراسر کشور مراجعه کنید و آن را خریداری کنید. فروش انواع اجاق گاز در مراکز توزیع ما این روزها با تخفیف برای مشتریان عزیز همراه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مربوطه ی ما تماس برقرار نمایید. اجاق گازهای تولیدی ما بسیار جنس خوبی دارند و با کیفیت می باشند. جنس آهن پروفیل ضد زنگ دارند که در برابر انواع مختلف ناملایمات آب و هوایی و رطوبت مقاوم هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *