یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه اجاق گاز است که امروزه در مدل های متنوع توکار یا صفحه ای، اجاق گاز مبله، اجاق گاز بدون فر، اجاق گاز پایه دار و اجاق گاز جواهریان و … طراحی و ساخته می شود. انواع این اجاق ها از لحاظ کیفیت و قیمت همچنین امکانات و قابلیت ها متفاوت می باشند. فروش ویژه اجاق گاز پلوپز خانگي درجه یک با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب توسط همین شرکت انجام می شود.

فروش اجاق گاز پلوپز خانگی درجه یک

آشنایی با انواع اجاق گاز خانگی

آشنایی با انواع اجاق گاز خانگی اجاق گاز های خانگی و اجاق گاز نوژن دارای انواع و اقسام گوناگونی می باشند که هر یک مشخصات متفاوتی دارند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجاق گاز رومیزی: این محصول در آشپزخانه های کوچک استفاده زیادی دارد و دارای سرشعله های محکم و بادوامی  داشته و این محصول حمل و نقل بسیار آسانی دارد. جنس بدنه آن معمولا لعابی و ولووم آن از پلاستیک مقاوم است همچنین شبکه های آن چدنی می باشد و در انواع دو شعله، سه شعله و … طراحی و ساخته می شود.
  • اجاق گاز صفحه ای:این محصول به صورت توکار نصب می شود و در انواع صفحه شیشه ای و استیل تولید می گردد و تعداد سرشعله های آن در انواع ۴ شعله و یا ۵ شعله و … می باشد و یکی از پرفروش ترین انواع اجاق گاز است.
  • اجاق گاز طرح فر: جنس بدنه این محصول لعابی و استیل بوده و قطعات مختلف آن در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند. تعداد شعله ها ی آن معمولا ۴ یا ۵ شعله بوده و برخی از مدل های آن دارای درپوش شیشه نشکن می باشند. با توجه به مدل و طرح دارای جوجه گردان، چراغ فر، فندک فر، ترموکوپل، پایه قابل تنظیم، تایمر الکتریکی و … می باشند.
  • اجاق گاز برقی: این اجاق ها فضای کمی را اشغال می کند و در مکان های مختلف قابل استفاده بوده و نیازی به گاز نداشته همچنین دمای آن در حالت های مختلف قابل تنظیم است.
  • اجاق گاز بدون فر: این اجاق ها از جنس بدنه استیل و یا لعابی ساخته می شوند و دارای فندک اتومات و صفحه شیشه ای نشکن و ولووم هایی از جنس پلاستیک می باشند.

قیمت روز اجاق گاز خانگی

قیمت روز اجاق گاز خانگی قیمت اجاق گاز خانگی با توجه به کیفیت و نوسانات اقتصادی حاکم بر کشور متغیر است. این محصول با توجه به امکانات، جنس بدنه و قطعات آن، طرح و مدل، برند و شرکت سازنده، ابعاد و اندازه، تعداد شعله ها، هزینه های ساخت، روش خرید، میزان عرضه و تقاضا، داخلی و یا خارجی بودن آن و … دارای قیمت متفاوتی می باشد.
در حال حاضر انواع اجاق گاز خانگی در طرح و مدل های متنوع با استفاده از متریال درجه یک و توسط تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *