اجاق گاز پلو پز در گذشته به طور کلی برای طبخ غذا استفاده می شده است. اما با روی کار آمدن اجاق گاز های چند شعله یا بعد تر با آمدن انواع گاز های رو میزی این اجاق ها بیشتر برالی پخت غذا در مقیاس بزرگ مثل غذا های مهمانی یا پخت نذورات استفاده می شود و طبخ غذا های روزانه با حجم کمتر به وسایل گفته شده محول می گردد. اجاق گاز پلوپز فشارقوی کپسولی نوعی از آن هاست.عرضه مستقیم اجاق گاز پلوپز فشارقوی کپسولی

اجاق گاز پلوپز فشارقوی کپسولی چیست؟

اجاق گاز پلوپز فشارقوی کپسولی چیست؟ اجاق گاز ها منبع تامین انرژی گرمایی برای پخت غذا بیشتر در گذشته بودند. این اجاق ها به راحتی قابلیت حمل و نقل را دارند و در اندازه های متنوع برای پخت حجم های مختلف غذا تهیه و تولید می شوند. این اجاق ها منبعی برای ذخیره گاز دارند که در صورتی که گاز منبع به پایان رسید می توان آن را شارژ و از آن استفاده دوباره کرد. این اجاق ها به دو نوع فشار قوی و فشار ضعیف تقسیم می شوند.

به علاوه می توان درجه حرارت را در آن ها تنظیم نمود. مثلا در ابتدای کار شعله زیاد را انتخاب نمود و بعد آن را کم کرد. جدیدا نوعی از اجاق گاز کپسولی را در اشل کوچک برای مواقع مسافرت طراحی کردند که می تواند حالت تا شو هم داشته باشد که فضای کمتری را بگیرد یا این که در حالت چند شعله باشد و برای پخت همزمان برنج یا خورشت استفاده می شود. این اجاق ها را معمولا با گاز های پروپان یا ایزو بوتان پر می کنند.

قیمت روز اجاق گاز های کپسولی

قیمت روز اجاق گاز های کپسولی قیمت خرید اجاق گاز های پلوپز کپسولی به جنس فلزی که بدنه از آن ساخته شده می تواند مربوط باشد که هر چه مقاومت حرارتی و استحکام آن بالا باشد نوع مرغوب تر و به تبع گران تری است. یا به عنوان فاکتوری دیگر می توان به نوع گازی که اجاق با آن پر شده اشاره کرد. تعداد شعله های اجاق نیز فاکتور مهمی در قیمت گذاری محسوب می شود و یا اینکه اجاق محصول کدام کشور و حاصل کار کدام کارخانه یا برند است.

اگر اجاق حالت پیک نیکی و مسافرتی داشته باشد و یا اینکه خانگی باشد قیمت آن متفاوت است. و البه اینکه اجاق فشلر قوی یا ضعیف باشد خود روی هزینه کرد خرید آن موثر است. البته می توان نمونه های دسته دوم آن را با امتحان کردن و اطمینان حاصل کردن از اینکه سالم است با قیمت های پایین تر خریداری کرد و با آن به طبخ غذا پرداخت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *