می خواهیم شما را با یکی از اجاق گازهای متفاوت که معمولاً در آشپزخانه های صنعتی رواج یافته، آشنا نماییم که آن اجاق گاز پلوپز تک شعله بوده که به دلیل شعله های بزرگ، قدرت پخت بالا و بسیار سریعی را داشته و از این محصول به دلیل قیمت مناسبی که دارد، به عنوان اجاق گاز پلوپز ارزان و اجاق گاز تابان نیز نام می برند که حتی توانسته علاوه بر بازار داخلی، از طریق صادرات به بازارهای خارجی ارسال شده و فروش خوبی را از آن خود نماید.

صادرات انواع اجاق گاز پلوپز ارزان قیمت

تجهیزات اولیه ساخت اجاق گاز ارزان

تجهیزات اولیه ساخت اجاق گاز ارزان همانطور که وجود تجهیزاتی مانند یخچال، فریزر و … در هر آشپزخانه ای لازم است، وجود محصولی مانند اجاق گاز و اجاق گاز تبریز نیز امری اجتناب ناپذیر بوده و بدون آن واقعاً مشکلات زیادی رخ خواهد داد که اصلی ترین این مشکل، عدم امکان آماده سازی غذاست.
به هر حال غذا از الزامات روزانه هر فرد بوده و بدون خوردن آن عملاً قدرت و نیروی کافی را برای انجام کارهای سبک و سنگین نداشته و لذا برای آماده کردن آن حتماً وجود چیزی به نام اجاق گاز ضروری است.

گفته شد یکی از اجاق گازهای پرکاربرد که معمولاً آشپزخانه های بزرگ و صنعتی از آن استفاده فراوان برده اند، اجاق گاز پلو پز است که تنها به دلیل اندازه بزرگ و شعله‌ای به همین اندازه، از توانایی تحمل دیگ ها و قابلمه های غول پیکر را داشته و برای پخت پلوی مناسب برای افراد ۲۰ نفر به بالا، عالی به نظر می رسد.

همچنین موضوع دیگری که خواهیم گفت، پرداختن به این مساله است که تجهیزات اولیه ساخت اجاق گاز کدام اند؟ یعنی می خواهیم بدانیم که کارخانجات تولید اجاق گاز از چهل متریال و ابزاری برای ساخت این محصول کاربردی بهره می برند که در قسمت های زیر به آنها پرداخته ایم:

  • شاسی از جنس پروفیل فولادی
  • بدنه از جنس ورق استنلس استیل
  • پایه پروفیل استیل
  • رویه چدن فشرده
  • شعله چدن فشرده

قیمت روز اجاق گاز چند شعله

قیمت روز اجاق گاز چند شعله اجاق گاز چند شعله در آشپزخانه های خانگی و غیر خانگی استفاده شده و به دلیل داشتن تعداد تقریباً زیادی شعله که ۴، ۵ و حتی ۶ تایی است، امکان پخت همزمان چندین غذای متنوع را به آشپزان می دهد.
در هر صورت اگر تصمیم به خرید این اجاق ها را دارید، بهتر است بدانید قیمت روز این محصولات تابعی از مدل، جنس، کارکرد و کیفیت گاز بوده و با توجه به همه‌ی این عوامل در نهایت مشخص خواهد شد که قیمت آنها چقدر است.

اما خوب است با  انواع تقسیم بندی اجاق گازهای چند شعله که از نرخ های متغیر برخوردار بوده و می توانید آنها را به عنوان ایده انتخابی، مورد هدف قرار دهید، آشنا شوید:

  1. اجاق گاز از نظر ظاهر: شامل اجاق گاز استیل، شیشه ای سرامیکی، شیشه ای، استیل شیشه
  2. اجاق گاز از نظر نوع استفاده: اجاق گاز پلوپز، اجاق گاز معمولی و …
  3. اجاق گاز از نظر نوع سوخت: اجاق گازی و اجاق برقی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *