اجاق گاز پلوپز خانگي یکی از اجاق های زمینی است که به دلیل ظرفیت بالایی که دارد بیشتر در موارد خاص که حجم انبوهی از غذا تهیه می شود مورد استفاده قرار می گیرد البته این محصول سایز و ابعاد مختلفی دارد که هر مدلی دارای ظرفیت و میزان و تعداد شعله به اندازه مختلفی است، تجهیزات آشپزخانه صنعتی شبستری تولید کننده آن نیز با تنوعی که در طراحی و ساخت آن ایجاد نموده نیاز تمام مشتریان را پوشش می دهد.تولید کنندگان اجاق گاز پلوپز خانگي

بررسی کامل اجاق گاز پلوپز خانگي

بررسی کامل اجاق گاز پلوپز خانگي اجاق گاز پلوپز خانگی بسیار مستحکم بوده و وزن های بالا را تحمل می کند و جنس بدنه و پایه های آن فلزی، پروفیل و استیل مقاوم سازی شده است و روی آن که شعله قرار دارد از جنس چدن سنگین و بادوام می باشد و پایه های آن نیز در برابر وزن بالا مقاومت خوبی دارد.

کوره و مشعلی که بر روی آنها وجود دارد بسته به نوع اجاق دارای ابعاد مختلفی بوده و از میزان شعله های متفاوتی برخوردار می باشد، ست کامل این اجاق که برای عروس خانم ها انتخاب می شود در سایز و ابعاد مختلفی می باشد و هر کدام برای پخت غذا در دیگ در ظرفیت های مختلفی می باشد.

این اجاق ها در هیئت ها، رستوران ها، آشپزخانه های ارگان های مختلف، هتل ها و … کاربرد دارد و بسته به ابعادی که داشته از ظرفیت مختلفی برخوردار می باشد، مدل های مشعل دار یا کوره ای از شعله های بیشتری برخوردار بوده و ظرفیت بیشتری را پاسخگو می باشد و سرعت پخت آن نیز بالا تر می باشد.

قیمت روز انواع اجاق گاز چند شعله

قیمت روز انواع اجاق گاز چند شعله قیم خرید اجاق گاز ارزان چند شعله بسته به مدل مختلف بوده و خرید بدون واسطه و عمده آن ارزانتر می باشد، سایزهای ۲۰، ۳۰ و ۴۰ آنها وجود دارد که مدل ها، رنگ، جنس و برندهای هر کدام از آنها متفاوت می باشد و هر چه کیفیت آنها بهتر باشد گرانتر هستند.

این اجاق ها اکثرا به گازهای شهری وصل می شود و در صورت استفاده از گاز مایع قابلیت تبدیل به گاز مایع را دارد ولی نوع کوره ای اکثرا با گاز شهری کار می کند. همچنین این محصول مطابق با استانداردها تولید شده و دارای گارانتی نیز می باشد چون از بهترین مواد اولیه تولید شده است.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی و فست فود دارای حرارت بالایی بوده و راه اندازی آن بسیار راحت می باشد که رنگ بدنه آنها از نوع کوره ای بوده و در برابر حرارت بالا مقاومت خوبی دارد، همچنین میزان شعله ی آنها را نیز می توان تنظیم نمود و به دلیل تنوعی که در آنها وجود دارد حق انتخاب مشتری بالا خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *