محصولاتی مثل اجاق گاز ایرانی، شیر آشپزخانه شودر به دلیل کیفیت بالا حتی بهتر از مارک های خارجی متقاضیان زیادی در داخل و حتی خارج از کشور به خود جذب کرده است.

تولیدی اجاق گاز پلوپز چهار شعله صادراتی از جمله این موارد است. تولید کنندگان ضمن رعایت استاندارد ها، استفاده از مواد اولیه با دوام و عالی در پی کوشش بیشتر برای تولید بهترین محصولات هستند.

تولیدی اجاق گاز پلوپز چهار شعله صادراتی

آشنایی با انواع اجاق گاز چهار شعله

آشنایی با انواع اجاق گاز چهار شعله خرید اجاق گاز  استاندارد آشپزخانه، برای ما ایرانی ها که بیشتر ترجیح می دهیم غذای خانگی میل فرماییم از اهمیت زیادی برخوردار است. در گذشته انواع و مدل های مختلف از اجاق گاز وجود نداشته ولی امروزه تولیدات مدل های مختلف اجاق گاز ها به مراتب بیشتر شده است. مواردی از جمله انواع اجاق گاز صفحه ای توکار شیشه ای ، استیل، سرامیکی و حتی گاز های مبله فردار، که این نشان دهنده پیشرفت تکنولوژی، دکوراسیون و  طراحی سازندگی است.

حال به آشنایی با انواع اجاق گاز چهار شعله می پردازیم؛

۱- اجاق گاز مبله (ایستاده) : اجاق گاز مبله که اجاق گاز ایستاده هم گفته می شود، در دو نوع اجاق گاز فر دار و اجاق گاز طرح فر تولید می شود. اجاق گاز فر دار از لحاظ کارایی خیلی بهتر از مدل های اجاق گاز رومیزی و صفحه ای می باشد زیرا هم دارای فر و جوجه گردان هست و از مزایای حائز اهمیت آن این است که؛ فضای فر آن به نسبت ماکروفر و دستگاه هایی از این قبیل بزرگ تر است و برای پخت انواع غذاها با حجم زیاد بسیار کاربردی است، ولی با توجه به اینکه در طراحی های کابینت آشپزخانه به عنوان یک وسیله ای که جاگیر است و نمی توان به جای آن کابینت گذاشت.

با طرح کابینت هم خوانی ندارد کمتر طراحان به سمت استفاده از اجاق گاز مبله می روند و بیشتر در طرح های خود از اجاق گاز های رومیزی استفاده می کنند. لازم به گفتن است که قیمت اجاق گاز مبله فردار بیش تر از اجاق گاز های صفحه ای می باشد البته اگر کسی تمایل به خرید اجاق گاز ایستاده ارزان قیمت داشته باشد می تواند اجاق گاز مبله طرح فر خریداری کند که قیمت آن ارزان تر است.

۲-اجاق گاز چهار شعله صفحه ای: اجاق گاز صفحه ای توکار یا چراغ روشنایی گازی که اجاق گاز رومیزی هم گفته می شود با توجه به زیبایی ظاهری، طرح منحصر به فرد، شیک بودن ، مدرن بودن، کم حجم بودن و هماهنگ با انواع طرح های دکور کابینت آشپزخانه روز به روز در بین مردم پرطرفدارتر می شود به طوری که در حال حاضر فروش و تولید اجاق گاز های صفحه ای نسبت به اجاق گاز های مبله چندین برابر شده است. ولی هیچ وقت جای اجاق گاز مبله را نمی گیرد! اجاق گاز رومیزی توکار از لحاظ جنس در ۴ مدل در بازار موجود است. اجاق گاز شیشه ای، اجاق گاز استیل، اجاق گاز شیشه ای استیل و اجاق گاز سرامیکی.

عوامل موثر بر قیمت اجاق گاز

عوامل موثر بر قیمت اجاق گاز اجاق گاز ها جزو ابزار های حذف نشدنی از آشپزخانه ها در طی سالیان بسیار طولانی هستند. برای خرید اجاق گاز باید به مواردی توجه شود؛

۱-فضای آشپزخانه، اگر فضا کوچک باشد اجاق گاز چهار شعله می تواند بهترین انتخاب باشد.

۲-برند معتبر

۳-خدمات پس از فروش مثل تعداد سال های ضمانت آن

و …

این ها حتی عوامل موثر بر قیمت اجاق گاز نیز به شمار می روند. تولیدي اجاق گاز به درجه خوبی در صنعت تولید در کشور ایران رسیده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *