ما در بازار فروش اجاق گاز پلوپز خانگي در استان تهران، با بیش بیست سال سابقه، ارائه دهنده محصولی با کیفیت در طرح ها و مدل های مختلف به مشتریان خود هستیم. خدمات ما، شامل فروش، مشاوره در زمینه نصب و تعمیرات است. همچنین شیر آشپزخانه شودر ما دارای گارانتی می‌باشند که این موضوع سبب جلب اعتماد و رضایت  مشتریان ما شده است.

بازار فروش اجاق گاز پلوپز خانگي ارزان قیمت

نحوه نصب اجاق گاز خانگی

نحوه نصب اجاق گاز خانگی تولیدی اجاق گاز، این محصول را در انواع مختلف تولید نموده که نحوه نصب همه آن ها تقریبا یکسان می‌باشد. ما در این مطلب به اختصار به شرح طریقه نصب آن میپردازیم.

به طور کلی اجاق گاز را میتوان در دو گروه ایستاده و صفحه تخت طبقه بندی نمود. اجاق ایستاده را در فاصله کابینت ها قرار دهید و نوع صفحه ای را بر روی یکی از کابینت ها بگذارید. اگر اجاق شما، از نوع ایستاده است، پایه های آن را چک کنید و مطمئن باشید که اجاق در محل خود فیکس و ثابت شده است. محل نصب این وسیله، معمولا نزدیک هود است. همچنین باید دقت شود که فاصله آن تا یخچال و سینک، به اندازه استاندارد باشد، یعنی نه زیاد دور و نه زیاد نزدیک. تا حد امکان، از نصب آن در نزدیکی پرده و پنجره باید خودداری شود. زیرا در این صورت خطر احتراق وجود دارد.  همچنین اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است، اجاق را تا حد امکان از محل ورودی آشپزخانه دور نصب کنید. پس از تعیین مکان مناسب، باید از سالم بودن شلنگ ها اطمینان حاصل کنید. پس از قرار دادن اجاق گاز در محل مورد نظر، آن را توسط تعدادی بست و شلنگ چراغ روشنایی گازی به نزدیک ترین منبع گاز متصل کنید. بست ها را تا جایی که امکان دارد، محکم ببندید.

البته لازم است گفته شود که قبل از آغاز کار، از سالم بودن شیر گاز و عدم نشتی آن اطمینان حاصل کنید. سعی کنید حداقل ۲۰ سانتیمتر فاصله از هر ضلع گاز تا دیوار و کابینت ها وجود داشته باشد.

قیمت روز انواع اجاق گاز

قیمت روز انواع اجاق گاز جهت بازدید از انواع محصولات ما و قیمت روز هر کدام، به نمایندگی های فروش ما مراجعه نمایید. همچنین اطلاعات جامع در خصوص این کالا، در سایت های ما قابل مشاهده است.

نرخ این محصول، بسته به نوع آن، سال تولید، میزان تولید در سال، اندازه اجاق گاز، میزان تقاضا و شرکت تولید کننده آن متغیر است. بدیهی است که با خرید مستقیم آن، کالا مورد نظر خود را با قیمت استثنایی تهیه خواهید نمود. این محصول دارای خدمات پس از فروش(گارانتی ) است. مراکز عمده فروشی اجاق گاز در یزد، تهران، تبریز و مشهد واقع است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *