اجاق گاز پلوپز در قدیم یکی از لوازم ضروری آشپزخانه ها به شمار می رفت و بسیار مورد استفاده قرار می گرفت چرا که جمعیت خانواده ها زیاد بود و برای طبخ برنج از این اجاق گازها استفاده می شد. امروزه نیز اجاق گاز پلوپز ارزان تولید و عرضه می شود با این تفاوت که امروزه این نوع اجاق گازها بیشتر در رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشگاه اجاق گاز پلوپز ارزان قیمت

نحوه تولید انواع اجاق گاز پلوپزی

نحوه تولید انواع اجاق گاز پلوپزی امروزه تولید اجاق گاز در طرح و مدل های گوناگون با کاربردهای متفاوت صورت می گیرد و تولیدی های زیادی در این کار فعالیت دارند که می توان به تولیدی اجاق گاز پلوپز، تولیدی اجاق گاز فردار، بدون فر، طرح فر و… اشاره کرد.

همان گونه که قبلا ذکر شد امروزه شیر آشپزخانه شودر در جاهایی از آن استفاده می کنند که می خواهند غذا را برای تعداد افراد زیادیشستشو کنند. مانند: رستوران ها، آشپزخانه های بزرگ، هتل ها، مراسم عروسی، مراسم عزاداری و …

این نوع اجاق گاز برای قابلمه ها و دیگ های بزرگ خریداری می شود و همان گونه که تا به اکنون حتما دیده اید در مراسم عزاداری اهل بیت برای طبخ نذری از این اجاق گازها استفاده می کنند.

اجاق گاز پلوپز، شعله در وسط آن قرار دارد که شعله ها به صورت ردیفی قراردارند و در ردیف های تک شعله، دو ردیفی و سه ردیفی تولید می شوند.

اجاق گازهایی که مناسب محیط  آشپزخانه ی خانه ها هستند در انواع فردار، بدون فر، طرح فر، باربیکیو دار تولید می شوند.

اجاق گازهای بدون فر، گازهای معمولی هستند که به صورت دو شعله، چهار شعله، پنج شعله تولید می شوند.

اجاق گاز فردار که از پرطرفدار ترین اجاق گاز ها به شمار می رود علاوه بر این که می توان غذا روی شعله های آن پخت قسمتی به نام فر دارد که بسیار پرکاربرد است و می توان در آن انواع کیک، پیتزا، پیراشکی، لازانیاو … طبخ نمود.

اجاق گاز طرح فر که علاوه بر وجود شعله ها برای پخت غذا قسمت تحتانی آن طوری طراحی شده است که به ظاهر فردار به نظر می آید ولی فر ندارد و بانوان می توانند از این قسمت به عنوان کمدی برای ادویه های خود  استفاده کنند.

قیمت روز انواع اجاق گاز درجه یک

قیمت روز انواع اجاق گاز درجه یک قیمت اجاق گاز با توجه به نوع و مدل و جنس و بهای تمام شده متفاوت می باشد. البته لازم به توضیح است که اجاق گاز های موجود در بازار هم از نوع داخلی و هم از نوع خارجی هستند و همین امر نیزموجب تفاوت قیمت در بازار می شود.

این نوع وسیله شیر آشپزخانه قهرمان ضروری را می توان در هر لوازم خانگی پیدا کرد و آن را خریداری نمود. البته به غیر از خرید حضوری به دلیل وجود وب سایت ها این نوع کالا را می توان به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز تهیه کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *