مرکز فروش اجاق گاز پلوپز سه شعله کوره دار و اجاق گاز طرح فر با در دست داشتن باکیفیت‌ترین و مقاوم ترین محصولات در خدمت مشتریان عزیز می باشد. اجاق گاز سه شعله برای طبخ انواع غذاها و آش ها در آشپزخانه های صنعتی و یا منزل، با متریال و طراحی های خاص تولید شده است. خرید اجاق گاز از فروشگاه های اینترنتی ارزان تر از خرید حضوری آن می باشد.

 

مرکز فروش اجاق گاز پلوپز سه شعله کوره دار

بررسی کامل انواع اجاق گاز سه شعله

بررسی کامل انواع اجاق گاز سه شعله یکی از پرکاربرد ترین وسایل مورد نیاز در هیئت ها، رستورانها، آشپزخانه های صنعتی، فست فود ها، تالارها، هتلها و… اجاق گاز تکنو هستند.

اجاق گاز سه شعله به دو صورت تولید می‌شود.

۱ – اجاق پلوپز سه شعله ساده

۲ – اجاق گاز سه شعله کوره دار

همچنین اجاق گاز ها در ابعاد مختلف، مناسب همه سلایق بوده، و در تمام فضاها مانند بالکن، حیاط و دیگر فضاهای محدود مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر خصوصیات اجاق گاز سه شعله سرعت پخت مواد غذایی و کم مصرف بودن آن است، که قابل استفاده با کپسول و گاز شهری می باشد.

اجاق گاز سه شعله با جنس پروفیل و اجاق گاز کوره دار از جمله پرفروش ترین و مناسب ترین اجاق گاز ها به شمار می روند. بدنه اجاق گاز کوره دار از استیل و مشعل های آن از چدن تشکیل شده است. به علاوه دارای یک یا چند شیر قطع و وصل گاز می باشد.

خرید ارزانترین انواع اجاق گاز

خرید ارزانترین انواع اجاق گاز فروشگاههای اینترنتی یکی از بهترین و راحت ترین راه های خرید ارزان برای محصولاتی مانند اجاق گاز محسوب می شود. لذا قیمت خرید عمده آن به صرفه تر از خرید جزئی می باشد.

از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت اجاق گاز شامل تعداد شعله ها، جنس زمینه اجاق گاز، کوره دار یا بدون کوره بودن، تک شیر یا چند شیر داشتن آن و… می باشد. لازم به ذکر است، اکثر این محصولات دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد گاز سه شعله کوره دار عبارتند از:

۱ – طراحی در شعله های دو، سه و چهار و…

۲ – داشتن پایه های محکم و آهنی آبکاری شده

۳ – کم مصرف و بهینه بودن

۴ – استحکام داشتن و تحمل وزن بالا داشتن

۵ – استاندارد بودن تمام قطعات آن

۶ – ضخامت بدنه اجاق گاز

۷ – قابل استفاده بودن با گاز شهری و کپسول مایع

۸ – داشتن مشعل های فشار قوی و تشکیل شده است شده از چدن که به عمر این دستگاه کمک شایانی می‌کند.

انواع اجاق گاز های تولید شده در داخل شامل اجاق پروفیلی، سه شعله ساده، سه شعله کوره دار، اجاق گاز کوچک، اجاق گازهای یک شعله و چند شعله می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *