اجاق گاز پلوپز از بهترین و باکیفیت ترین متریال تولید شده که امکانات بسیار خوبی دارد. این گاز تنوع بالایی در طرح و مدل دارد و از جذابیت خاصی برخوردا می باشد. مرکز توزیع اجاق گاز پلوپز صادراتی به صورت اینترنتی تمامی محصولات از جمله شیر آشپزخانه قهرمان را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. نحوه فروش آن به صورت کلی و عمده می باشد و هزینه های کمی را به خود اختصاص می دهد.

مرکز توزیع اجاق گاز پلوپز صادراتی

قیمت ویژه اجاق گاز صادراتی

قیمت ویژه اجاق گاز صادراتی قیمت خرید اجاق گاز صادراتی تحت تاثیر بسیاری از عوامل قرار دارد که از مهم ‌ترین آنها می‌توان کیفیت را نام برد. کیفیت تاثیر زیادی در نرخ ویژه کالا دارد و محصولاتی که دارای محبوبیت بالایی هستند قیمت های بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

این کالا در حین تولید هزینه هایی از خود به جای گذاشته است که در نرخ نهایی محصول بسیار موثر می باشد. همچنین مواد اولیه، نام برند، نوع بسته‌بندی و… از دیگر عواملی هستند که می‌توانند در قیمت محصول موثر باشند.

جهت استعلام قیمت این کالا می توانید با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار نموده و از تازه ترین و جدیدترین نرخ تولید اجاق گاز آگاه شوید. نرخ ها از سوی شرکت‌های سازنده تعیین می‌شوند و در یک لیست مشخص در اختیار مشتریان و خریداران قرار داده می شوند.

با مقایسه قیمت ها می توان خرید درستی داشت و به انتخاب محصول صحیح دست زد. شما می توانید جدول قیمت این کالا را از طریق فروشندگان حاضر در محل به دست آورید که نسبت به بازار حضوری بسیار مناسب تر می باشد. ارسال سفارش به تمامی نقاط کشور نیز امکان پذیر است.

مشخصات فنی اجاق گاز صادراتی

مشخصات فنی اجاق گاز صادراتی اجاق گاز از ضروری ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و فست فود می باشد که در آشپزخانه نصب شده و برای تهیه انواع خوراک به کار می رود. از مشخصات فنی اجاق گاز صادراتی می توان به داشتن ۵ شعله اشاره نمود که با استفاده از فندک روشن می شوند.

این اجاق علاوه بر گاز به صورت برقی نیز کار می کند. دارای درپوش شیشه نشکن است و در مواقعی که به استفاده از آن نمی پردازید می توانید این درب را ببندید تا از ورود گرد و غبار به آن جلوگیری شود.

ولوم های آن از جنس فلز می باشند که با استفاده از کروم پوشش داده شده اند و در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند. داشتن فر از مهم ترین قابلیت های آن است که حدود ۱۰۰ لیتر گنجایش دارد.

فر آن دارای چراغ بوده که دید وسیعی ایجاد می کند و از جوجه گردان برخوردار می باشد. بدنه این اجاق از جنس استیل می باشد که دارای خاصیت ضد لک است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *