یکی از وسایل بسیار ضروری در آشپزخانه  اجاق گاز می باشد. امروزه انواع مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد. اجاق گاز استیل یکی از به روزترین این محصولات است که علاوه بر کیفیت بالای ساخت نقش بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون می کند.

آیا شما با مشخصات این اجاق گاز آشنایی دارید و می دانید چگونه می توان از قیمت اجاق گاز استیل درجه یک صادراتی مطلع شد؟

قیمت اجاق گاز استيل درجه یک صادراتی

اجاق گاز استیل باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

اجاق گاز استیل باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

امروزه استفاده از اجاق گازهای استیل در آشپزخانه ها بسیار رایج شده است. ساخت اجاق گاز استیل در انواع دو تا پنج شعله انجام می شود.

این محصول با استفاده از قطعات با کیفیت ایرانی ساخته شده است و میزان مصرف انرژی آن بسیار پایین بوده و در عوض توان حرارتی بالایی دارد. از نظر مصرف انرژی این محصول دارای گرید A می باشد. جنس بدنه این اجاق گاز ضد زنگ و از نوع استنلس استیل بوده که از نظر آلیاژ درصد بالایی دارد.

این وسیله دارای فندک الکتریکی ترموکوپل بسیار سریع است و تعداد سوراخ های روی هر شعله به گونه ای است که بتواند بیشترین گرما را به ظرف روی آن منتقل کند.

ابعاد این اجاق گاز ها به گونه ای طراحی شده اند که می توان آن را در هر جایی از آشپزخانه به راحتی نصب نمود. همچنین محل قرارگیری شعله ها بر روی اجاق گاز به گونه‌ای است که طرح های متنوع آن زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه می بخشد.

سطح رویی این اجاق گاز از جنس چدن است و بنابراین مقاومت بسیار بالایی نسبت به ضربه، حرارت و خوردگی دارد و علاوه بر این نظافت و تمیز کردن این سطوح را بسیار آسان نموده است.

و در نهایت این که شیشه سکوریت این اجاق گاز قدرت تحمل دمای تا 300 درجه سانتی گراد را به آسانی دارد.

قیمت روز اجاق گاز استیل

قیمت روز اجاق گاز استیل

فروشگاه های عرضه انواع لوازم خانگی و کسانی که در زمینه تجهیز رستوران های صنعتی فعالیت دارند همچنین افرادی که به صادرات این محصولات به کشورهای همجوار مشغول هستند می توانند از اجاق گاز استیل برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روز  و خرید بهترین اجاق گاز استیل با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و ضمن اطلاع از انواع مختلف این محصول سفارش خود را اعلام نمایید.

ما سفارشات خریداران را با رعایت شرایط حمل و نقل سالم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس اعلام شده توسط آنها ارسال خواهیم نمود.

همچنین خریداران عمده این محصول می‌توانند آن را با قیمت پایین تری به دست آورند و از فروش یا صادرات آن سود بیشتری به دست آورند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *